Ännu en dag! 14/9

Nu har ännu en dag gått i full hast som vanligt, men fick idag vara delvis Idrottslärare vilket var skoj för omväxling.

Dagen i säg var ganska hektisk och rörig då schemat jag gick efter inte stämde överens, men löste sig efter lite frågor och tänkande. på hemvägen snacka jag med Sara som man inte har snackat med på ett tag och jag vart riktigt glad. Alltid roligt och snacka med henne eftersom jag har en tendens att bli glad av det.

Imorn är ännu en dag av jobb och fixa då morsan fyller år så hon blir lite av hennes dag 🙂 min var ju i lördags. Så då ska hon allt få sin present som hon har väntat på 😛

Ska inte säga så mycket mer eftersom jag inte varit med om så mycket mer eller orkar skriva mer… blir sängen nästa anhalt!

Dagens quotes: The purpose of life is a life of purpose.
Robert Byrne

~ av hocke87 på 14/09/2009.

Lämna en kommentar