Back from the PAST! 20/9

Idag kom man hem ifrån gävle. Va i gävle under helgen och hälsa på Körsbär!!! vilket vara kalas skoj, men endå så kändes det jobbigt när man satt på tåget på väg hem. Delvis det att man insåg hur mycket man har saknat livet där uppe, men även vännerna. Han dock hälsa på många av dem gamla kompisarna som tex. Körsbär ofc, Emil, Thomas, Lejon, och många fler. Var riktigt skoj tyvärr så hade man inte all tid i världen så med vissa vart det väldigt kort.

Vart lite ledsen eftersom det var 2 personer jag hade velat träffat som jag inte kunde, var en av dem dissade mig…. Va trist men inte jag som bestämer andras beslut.

Väl i gävle han jag både se på bio då vi såg ” The Ugly Truth” inte the ugly shrought som körsbär sa till mig i telefon 🙂 man han med det gamla fina basket timmarna, spela sällskapsspel med Joel och emil, och ta den gamla chill metoden med körsbär. Dock blev jag inte glad på vägen hem till Bålsta då jag fick byte både buss och tåg inte 1 eller 2 gånger utan 7 j*vla gånger! helt sjukt hur kan det vara så illa på en söndag.

Enda positiva ifrån att ha suttit i så många timmar på buss respektive tåg var att man fick tänka en del om vad man kunde ha förändrat i sitt liv. Men dessa tankar är inte klara så lär inte komma på pappret än.


Dagens Quote ”If there is no struggle, there is no progress.”
Frederick Douglass

~ av hocke87 på 20/09/2009.

3 svar to “Back from the PAST! 20/9”

  1. yoooo håkis!
    haha 7 byten!? Wtf?
    Men lät som du hade trevligt där uppe iaf (:

  2. I know you miss me my love ❤ 😉

Lämna en kommentar