Awsomeness of the awsome! 22/9

Idag var ännu en underbar dag i mitt liv som vanligt varje dag så lyckas jag göra illa mig som alltid! Slog i stortån som bara den när jag kom hem ifrån richard men mindre snack om min vanliga otur.

Idag hade man första dagen ledigt på länge (som va en vardag då alltså :P) och vet ni vad? DET SÖG. Hade så sjukt tråkigt enda positiva som hände var att jag satt och fixade tiden med Dean när han ska komma. Vilket vart 15 Oktober vilket blir kalas för då kör vi Mustasch konserten på 17 Oktober. Ser så SJUKT mycket framåt mot den nu så det inte är sant, ska bli super kul även att Dean kommer från England ska bli skoj som fan och röja lite med honom.

För övrigt så var jag nere nyss och hjälpte Richard med lite shiet vilket var helt sjukt tog bra tid och städa det vi behövde röja säger inte mer än så haha.

Imorn ska man jobba mellan 8:45-14:00 och det ska bli skoj blir så himla less på att sitta hemma och inte göra något även skönt och få in lite pengar vilket alltid är välkommet. Kommer dra upp lite bilder här snart då jag är för lat just nu för att lägga in dem på burken och tar istället och gör det kanske till nästan inlägg. För övrigt blir det nice med party på fredag då Elenor har sitt partaj annars blir det lungt i veckan!!

Dagens Qoute: ”I always felt that the great high privilege, relief and comfort of friendship was that one had to explain nothing. ”
Katherine Mansfield

~ av hocke87 på 22/09/2009.

2 svar to “Awsomeness of the awsome! 22/9”

  1. Du är ju som en kvinna… jisses. Sätt dig framför datorn, då har du ALDRIG tråkigt 🙂
    Fixat BF2 ännu? 😉 Just det, sätt igång 🙂

Lämna en kommentar