7/12-09 Bättre sent än aldrig

Hejsan och hoppsan alla!

var länge sedan jag skrev här nu varit väldigt mycket senaste tiden så har varken orkat eller bryt mig om att skriva här.

Vart ska jag börjat för tillfället jobbar jag vidare på skolan både står i och kör på dock så har jag senaste tiden känt mig både nere och hänging. Det har delvis med att göra att det är min vanliga höst depression, men även det att man för tillfället känner sig rätt ensam och tom. Känner mig som ett tomt skall som glider på vattnet utan riktning och bara följer med livets strömmar.

I fredags var jag och en polare på fest i Eskilstuna vilket var grymt nice och ROLIGT men samtidigt vart man helt förstöd av den. Sen att man skulle jul städa resten av helgen och sov dåligt bidrog väl inte till att man är trött heller. Även idag efter jobbat kom richard förbi och plocka upp mig så vi kunde bära hem hans soffa som för övrigt vägde GRYMT!!! mycket.

Senaste tiden har jag reflekterat mycket om mig själv vem jag är, hur jag är. Mina svar som dyker upp är inte alltid så bra. Men man får väl kanske inte överanlysera sig själv jämnt. Såg för övrigt Underworld – Evolutions idag GRYMT skön film, tänkte se 3:an imorn men vi får se.

Jag har börjat hamna i någon sorts mental spärr igen, har börjat fundera en del angående vart i mitt liv jag tagit fel steg och nästan varje steg jag tänker på så har jag valt fel. vilket gör att jag inte sover så bra längre jag känner mig bara inte glad längre. Jag skrattar inte lika mycket längre och masken jag alltid burit börjat ta ut sin kraft över mig. Jag orkar inte längre vara något jag inte är. Utan man känner bara hur all inre styrka som jag alltid haft börjar försvinna.

Jag har dock börja fundera på att skriva en journal eller liknande vilket kanske kan stärka och lösa lite tankar behöver inte vara någon speciellt utan bara för mig själv har ju trots allt varit med om mycket i livet för min ålder. Men för förhoppningsvis försvinner dessa djupare och tuffare känslor och tankar. Hoppas bara mitt huvud är starkt nog denna gången också, vi får väl se.

Denna veckan ska jag vara barnvakt åt syrran både tisdag, onsdag och torsdag så blir inte så mycket stå hej efter arbetet denna veckan. Så jag får skriva här igen närmare helgen.

Go natt alla!

”A people that values its privileges above its principles soon loses both.”

~ av hocke87 på 07/12/2009.

Ett svar to “7/12-09 Bättre sent än aldrig”

  1. Uppdaterad blogg 😀 Coolt 🙂 ring om det e nått pojk!

Lämna en kommentar