7/2-2010 Future planer

Tjo alla nu var det dags igen och skriva. Jag vet att jag är dålig på att skriva här men gör det när det är något speciellt eller när jag känner för det.

Jag ska om snart exakt om en månad dra till thailand med richard. Ska bli sjukt skoj, blir Patong 2 veckor och vi har stora planer för resan. Ska bland annat snorkla i similan island, se bondön mm.

Har även bestämt mig att börja ”powerwalka” lite för att förlora lite vikt så man mår bättre igen. Vilket jag saknat enormt mycket kan dock inte ljuga så idag ”Super size me” vilket bidrog ganska mycket till start tankarna men iaf börjat med lite vikter och kroppsträning.

Blir jobba imorn vilket ska bli skoj samtidigt segt känns som långt kvar till resan 🙂 Snart dags för en till spruta för hepatit eftersom man måste ha det om man åker till thailand föredrar 2 sprutor än ett dödligt levervirus haha

Men nu är det dags att duna go natt alla.

Dagens citat

”Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one’s definition of your life; define yourself. ”
Harvey Fierstein

~ av hocke87 på 07/02/2010.

Lämna en kommentar