15/2 Life is what it is

Tja alla,

Idag har man haft en halv- jobbig dag på jobbet, bland annat var jag förbi systern på skolan (sjuksyrran) och fick veta att det som hände i helgen ledde till spricka i vänster hand (lillfingrets knoge) eventuellt även brutit. Jätte skoj med tanke på att jag ska till thailand snart 😛

Imorn blire badhuset med jobbet, ska bli intressant dock lär jag väl få höra en del öken namn igen som vanligt…

För övrigt så tror jag är på en nerväg igen inte så mentalt pigg så hoppas att vi kommer iväg till thailand snart så jag kan bli lite gladare. Blivit less på att bli sedd som en tjock ful idiot, vilket man oftast känner sig. Tror allt som hänt senaste veckorna börjat ta på mig snacka om att gå upp och ner hela tiden i må bra och sen dåligt.

Ibland känner man att man inte duger för något och att man kanske borde ge upp problemet är att jag är för feg för det tror jag. Iof spelar det ingen roll vad jag skriver heller eftersom jag är ensam om att läsa detta :/

Har övervägt orsaken varför jag började blogga och jag tippar på att det är för jag söker konfirmation av något och även att jag ska få ner mina tankar någonstans.Vilket man behöver få ner ibland, inte för att bara rensa utan också få ut känslor och erfarenheter. Även om det inte händer så mycket i mitt liv så har jag nog varit med om nog i mitt liv, allt från misshandel till en jobbig barndom.

samtidigt vet jag inte hur länge jag kan leva i löften,svek och lögner för mig själv. ne detta blir spänande hoppas man känner sig piggare och gladare imorn

GO natt på mig själv.

Citat:  ”How can you search life for more quality when you don’t know how to live?”

Håkan Esteve

~ av hocke87 på 15/02/2010.

Ett svar to “15/2 Life is what it is”

  1. Men Håkan, jag läser ju 🙂

Lämna en kommentar