26/3 2010

Ja vart ska man börja? Va länge sedan jag skrev här.

Min resa till thailand vart iaf underbar. Richard och jag hade en otrolig skoj vilket vart minnen för livet.

När jag var där nere så var varje sekund himmelriket inte nog med att man vilade ut och festade så träffade man mycket intressanta människor.  Jag lärde mig även mycket om kulturen och om livet där nere. Vilket väckte mig i min verklighet, Verkligheten jag varit rädd för. Redan andra dagen där nere möte jag en tjej som heter BE vilket jag på något konstigt sett blev kär i och föll för. Något jag lovade mig själv att inte göra, Men tyvärr kan man inte bestämma över hjärtat alltid.

Jag har kontakt med henne fortfarande och hon vill komma hit och hälsa på. Jag hoppas hon förstår och att hennes känslor är äkta som mina är. Men rädslan finns där i bakhuvudet att jag kommer bli sårad som aldrig förr, Att jag inte duger åt henne.  Att jag inte har det som krävs för detta.

Det enda jag kan tänka på är henne och hur hon reagerar på vad jag har att erbjuda, vad jag har att ge henne. Jag ÄLSKAR henne men frågan är hur exakt hon känner…

Samtidigt kan jag inte fega ur nu, jag har upplevt något som jag aldrig gjort på samma sätt tidigare. En känsla av lycka, en känsla av att inte vara rädd för vad som än händer. BE kan du bara berätta hur du känner och vad du tänker, orden som kommer ur din mun låter är så läskiga för mitt hjärta att jag inte vågar lyssna :S

Jag är en bra människa jag tar ofta skit och försöker alltid hjälpa folk men frågan är sen varför jag alltid har drabbats av otur är detta min chans för redemption av karma eller är det bara något man kommer få lida av? ännu ett test?

Jag ÖNSKAR med allt jag kan att hon kommer hit och att jag får henne, att jag kan få känna så här resten av mitt liv. Jag lovar både BE och mig själv att alltid skydda henne och ta hand om henne om hon kommer och stannar i Sverige. Hon är allt som jag alltid önskat när jag träffa henne så förstod jag inte hur hon kunde gilla mig för enligt mig är hon som en ängel som kanske är en liten mängd evil men samtidigt är hon en snäll underbar tjej.

Allt jag kan säga är att låta verkligheten gå och låta tiden visa vad jag kan göra och vad som finns där väntande på mig.

BE I LOVE U AND I HOPE MY DREAM WILL COME TRUE

~ av hocke87 på 27/03/2010.

Lämna en kommentar